Lördag

Lördag är det idag och jag ser att jag inte har skrivit på ett tag.
Har inte riktigt haft tid för att blogga men nu skriver jag lite iallfall.
Veckan har gått snabbt som tusan och det är redan lördag?
I onsdags var iallfall första gången jag satt bakom ratten, körde lite på en parkering.
motorstopp och en (rivstart? men nöjd är jag endå.

Igår var jag med Emma och Linda, gud vad jag har saknat er.
Vi var ute lite, var på fritidsgården för vad finns det att göra i nykvarn?!
Inte ett skit kan jag berätta.

Idag ska jag kanse vara med Emma och Linda, vi får se hur det blir
för mormor och mprfar kommer hit på middag och det känns dumt att inte vara hemma då.
som ni märker så har jag inte mycket att skriva, inte så mycket som har hänt så inte så konstigt.

Nu ska jag göra läxa, sen tror jag att jag ska ringa Linda.
Trevlig lördag!
Puss&Kram


Kommentarer
Du heter?: LINDA!

ja ring mig :D haha<3

2009-05-09 @ 14:03:56
Du heter?: LINDA!!!!!!

och fy tusan vilken bild! xD haha<3

2009-05-09 @ 14:04:35
Du heter?: Emma

fan va kul vi ska ha!!! har saknat dig as mycke men de är bra att vi har börat va nu igen =D<333

2009-05-09 @ 18:55:02
URL: http://emmapb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0