kass uppdatering, igen?

I fredags blev det rixfm med Malin, Nicole, Johanna med pojkvän Nicoles kompisar.
Riktigt trevligt, det roligaste var nog nä vi skulle åka hem.
Riktigt länge sen jag skrattade så mycket.
Mycket hände under den kvällen må jag lova.
både bra och mindre bra saker...
När vi kom hem till Malin låg vi och pratade en stund men somnade fort.
I love you

Lördag; hände inte så mycket.
hjälpte mamma laga mat och sen åt vi, och tusan vad gott det var.
efter maten kollade jag dirty dancing 2 och efter det blev det Eurovision song contest.
Norge vann, oväntat...men han var riktigt bra. och riktigt snygg!
hade rätt många favoriter.
Island, Norge, Danmark, Sverige, Albanien, Litauen (stavning?)och Armenien.
åt grönsaker och dipp, och dagen var skön med massor av skratt!

Söndag; mamma väckte mig tidigt för att vi skulle skjutsa Malin till jobbet.
och jag och mamma skulle shoppa på stan, hittade lite linnen.
var tvungen att köpa, har inga kläder alltså.
men när vi kom hem klippte jag gräset och sen tog jag en filt och gick ut i solen.
solade i kanske 2 timmar eller något. sommaren är på väg!
efter det blev det mat, pizza och senare kom min syster hit.
Emma var även här, kulkul!
Nu ska jag snart lägga mig i sängen, skola imorgon.
verkligen inte pepp på det.

sweet dreams.
Puss&Kram

Jacka; H&M
Linne; H&M
allt är från H&M ;)



och så lite bilder från rixfm



ni är bra, och jag måste ju säga att Johanna är riktigt snygg (y)
hämden är ljuv!

Kommentarer
Du heter?: Maalin

Haha tack för en kanonbra dag i fredags!<3 jag älskar dig

fina kläder

2009-05-18 @ 11:02:00
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: Maalin

Sv haha han vill säkert ha dig ;)

2009-05-18 @ 11:21:36
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0