Vädret är underbart

imorse kände jag att jag  bara ville ligga kvar och sova hela dagen, men när jag såg att det var sol ute så kunde jag ju inte ligga och sova? så jag pallrade mig upp och duchade och åt frukost.
kom till skolan vid kvart över 8 och då var det som sagt matteprov, geometri.
kändes som om att det gick hyffsat men jag får säkert IG endå, haha. men hoppas kan man ju alltid göra (y)
idag kommer min syster med sina barn och jag längtar efter att få träffa er, ni är för bra och jag älskar er för mycket.
sen ikväll/inatt är det nattinnebandy :D hur pepp som helst är jag!
måste köpa svart t-shirt, gör det efter skolan.haha
ha en bra dag babes :)
/Pernilla


jag saknar min malin allt för mycket :/

Kommentarer
Du heter?: Söder

Kmr å kollar lite ikväll efter vår träning, får ni spela bra ;)

puss

2009-03-18 @ 16:11:55
URL: http://csoderstrom.blogg.se/
Du heter?: maaalin

jag saknar dig oxå bäbis<3333 :(

2009-03-19 @ 17:47:14
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0