tick tack

hej vänner (:
onsdag, redan? dagarna bara rinner iväg. det är väl inte allt för roligt.
men igår iallfall så var jag i skolan, ganska seg dag men så är det väl alltid.
efter skolan åkte jag, Malin, Sandra och Emma ner på stan för att käka nancy´s, ni är bra!
sen åkte malin hem och vi fortsatte mot sydpoolen, där blev det någon slags vattengympa med
sörmlandslaget, mycket roligt och trevlig må jag säga. så idag har jag träningsvärk i magen.
efter det åkte jag till wasa för att kolla när dom som inte spelar i sörmlandlaget hade match, ingen kommentar?!

Men idag onsdag har jag såklart varit i skolan men försov mig så missade matten, inte bra alls.
dagen kändes väl inte sådär jätte bra, lite tjaffs mellan mig och Malin och det funkar inte, jag behöver dig!
så efter skolan väntade jag en stund på sandra som inte hade slutat, och när jag satt där kom Dennis, Simon och Elin.
och sen lite efter det kom sandra, så vi tog tåget mot centrum, jag bara tycker om er som tusan!
mamma kom och häntade mig i centrum så åkte vi hem och jag måste bara skryta och säga att när vi kom hem så
drog vi på oss träningskläder och gick ut och sprang/joggade. gick väl sådär.
men sen åt vi iallfall mat på Rhodos, mums säger jag bara! (kycklingfilé)
jag kan ju säga att jag höll på att smälla av sen efter det, fy tusan vad mätt jag var. haha, rullade ju nästan fram.
kollade precis klart på en film, guldkompassen. den var faktiskt bra (y)
nu ska jag följa med mamma och hämta pappa på jobbet.
ha det bra / PUSS


jag älskar er, skulle inte klara mig utan er!

Kommentarer
Du heter?: Malin

JAG ÄLSKAR ER!

2009-03-25 @ 23:15:29
URL: http://malinlovgren.blogg.se/
Du heter?: maaalin

Jag behöver dig med!<3

2009-03-26 @ 08:31:44
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0