SM SILVER

Det är måndag igen, och imorse var det inte roligt att gå upp ur sängen.
Vi kom hem runt halv ett och jag somnade inte förens halv 2 kanske.
Som sagt så har vi varit på SM i huddiksvall i helgen, och det var grymt!
Vann semifinalen mot Pixbo med 1-0 och det var länge sen jag var så lycklig.
Dagen efter var det då dags för final mot RIG/Umeå där tog det stopp och vi fick
nöja oss med silver. Vilket också var hur mäktigt som helst, tyckte jag.
Förlust med 4-1 och jag gjorde Telges mål, det var lite mäktigt. (a)
Sen så vann Morsa P.16 guld så jag säger bara grattis!
Riktigt rolig helg måste jag säga, en helg jag aldrig glömmer.

Skoldagen var hur seg som helst, började sådär och slutade helt okej.
När jag kom hem tänkte jag att jag skulle gå ut och springa med mamma
men när jag hade kommit hem hade hon redan dragit ut. så jag får springa imorgon
innan träningen istället.
sjukaste grejen idag var att jag och nicole satt på nancy´s, och så ser vi en kille som är mörkhyad.
Så jag sa till Nicole, nej men där är ju din kusin (y) och hon bara skratta och sa att dom inte ens var lika.
Och så när han ska gå förbi stannar han och frågar nicole om hon är från Sri Lanka, hon säger såklart ja.
och sen säger han att hon ska komma och hälsa på honom, och vart bor han? jo, i järna. där Nicole
bor typ. haha, hon blir röd i ansiktet och sen var det skrattatack efter det!
Och nu ikväll har Malin och Nicklas varit här och det betyder ju  bara en sak, SKRATT!
natti natti, kyss
 /Lövgren

lite bilder från helgen

 


Kommentarer
Du heter?: Malin

haha, vem var det som fick skratt attack egentligen? ;-)

2009-03-11 @ 19:20:18
URL: http://malinlovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0