I am the queen

Tisdag idag, det betyder såklart att jag har varit i skolan och sedan tränat.
Malin H var inte i skolan idag och kommer nog inte vara där på hela veckan. jag kan ju säga att det är tråkigt utan dig, jag har absolut ingen att vara med. och jag behöver prata med dig, om allt och ingenting!
runt 2 kom mamma och pappa och hämtade mig i skolan, för jag skulle till doktorn med min "knöl" jag har på benet.
den är inte lika stor som förut och doktorn sa att jag bara skulle låta det vara, och om jag inte hade känsel om några veckor skulle vi tillbaka dit. vi får se hur det går (y)
imorgon har jag matteprov, kan det faktiskt. hoppas bara att jag kan det imorgon...
sen på kvällen/natten är det nattinnebandy :D, jag längtar väldigt mycket.
mitt lag är ju grymt bra. Sandra, Emma, Emma och Rebecca. "zorrogirls" tråkigt att min plutt inte kan vara med :/
vi ska ha svarta strumpor, svarta uppvikta shorts som små fjortisar och sen svart t-shirt och vitt hårband med lockigt hår. och svartmålade vid ögonen med lite glitter på det, grr säger jag bara.
har precis duschat och ätit managrynsgröt, och det var grymt länge sen jag åt det. men det var hur gott som helst.
ska väl titta lite i matteboken sen ska jag nog läsa lite i "suskon kärlek". grym bok.
och så måste jag bara säga att träningen gick faktiskt bra, (:
nu är det godnatt, vi hörs lovelies.
grattis till min älskade mamma<3
/Teresia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0