Huddiksvall imorgon, tagga!

Det är torsdag och det känns som den här veckan har gått väldigt fort, imorgon är det fredag
och det betyder att vi ska till huddiksvall på SM. Jag är grymt taggad.
Fick dom bästa i mitt rum, Malin och Melanie och självklart ville jag har några fler. ni vet vilka :)
Nu sitter jag här iallfall och är rätt trött och sliten, men jag kämpar på bra i skolan nu tycker jag även fast det går lite segt.
Igår var jag såklart i skolan och efter åkte jag och Malin H till stan och
jag köpte mig ett par jätte söta örhängen och ett fint armband.
När jag kom hem så åkte vi direkt till hölö för att fira gustav som fyllde 1 år. grattis älskling!
Och när vi kom hem var det bar att hoppa in i duschen och sen plugga lite på kommunikationsrovet som vi har idag.
Och det är dags för mig att gå om Arbetssätt och lärande och fritidskunsakps kurserna. men det ska nog gå bra.
Nu har jag lunchrast så ska väl kolla lite mer på kommunikationen.
Efter skolan blir det Nancy´s med Malin H. och ikväll är det träning, tagga satan inför helgen!
Ha en bra dag, kyss!
/Pernilla


Kommentarer
Du heter?: Maalin

hihi<33

Neej det är ju inte det, men ändå känns det som en evighet :) haha<33

2009-03-09 @ 10:54:43
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: Pernilla;

Ja för tusan. <3

2009-03-09 @ 11:48:16
URL: http://plovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0