en vanlig söndag

tjenis penis.
efter matchen igår skyndade vi oss hem, stannade i och för sig på donken så det tog lite längre tid men gott var det.
när vi kom hem sminkade jag mig och fixade till mig lite extra och sedan bar det av till gensta.
var väl helt okej, lite depp här och där men annars.
Somnade kanske runt 6 och skulle gå upp 10, fy satan säger jag bara.
Så jag, Malin J och Jakob pallrade oss upp och gick till tåget.
Kom fram till centralen, hoppade på bussen till wasa. där kunde jag knappt hålla ögonen öppna.
men väl framme träffade jag på Melanie, och sen kom ju lilla söder.
tittade matchen som kändes väldigt lång och seg. Telge- Telge City. hatar city alltså.
efter matchen följde jag med söder, adam, sam och hellman till pasta någonting. åt dock inte för skulle hem och käka. så där satt jag i ungefär 45 min och gjorde ingeting, men sen skjutsade han ner mig till centralen och där stod min buss.
när jag kom hem duschade jag och sen gick vi till mormor, fick unerbart god mat. mums. hihi
seg dag, ska väl sova tidigt, och imorgon är det skola. fuck it!
godnatt, /Pernilla


kiss me, kiss me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0