dålig uppdatering

mitt liv går upp och ner, hit och dit.
men jag lever och försöker vara positiv iallfall, det går som det går.
igår var det måndag, försov mig som vanligt så missade viktig lektion, kom dit runt lunch.
i skolan var jag väldigt nere, men blev gladare när jag åkte med Malin till stan. gick runt och kikade lite
och jag hittade ett par skor som jag ska köpa. sen åt jag nancy´s, malin satt och kollade på. var det kul?
på kvällen så skulle Malin sova hos mig, och det är Malin H som jag pratar om.
vi tittade på nykvarn-farsta, ofta nykvarn vinner? :S fuckit.
efter det blev det film med Malin, syrran och Nicklas. och som alltid, chips och dipp.
gick och la oss rätt sent, men gud vad vi somnade skönt.
vaknade av att mamma ringde. skulle ha kvartsamtal kl.2 så var tvungen att gå upp och äta lite och åka iväg.
tack malin för kvällen!<3
kvartsamtalet sög och allt var bara dåligt, jag har förbättrat mig i skolan. men såklart så är det något annat som är fel.
vill byta klass, trivs inte alls. :/ men det går inte så jag måste stå ut.
ikväll är det träning och nu ska jag gå och äta mat.
riktigt härligt väder är det. bara det som gör mig lycklig nu.

"dont try to say you're sorry or try to make it right
don't waste your breath because it's too late"

Kommentarer
Du heter?: maaalin

Taack själv<3

Du måste stå ut , jag finns här för dig!<33

2009-03-31 @ 18:50:03
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0