20090311

hej snyggingar.
Det är onsdag och det betyder att min syster kommer hit med henns barn, som varje onsdag ;)
imorse började jag kvart över 8 men som alltid så försov jag mig, så jag kom till svenskan.
träffade såklart min brutta och gud vad vi skrattar dag in och dag ut. haha!
åkte hem direkt efter skolan vilket jag inte brukar göra så ofta, stannar oftsat kvar på stan eller nåt annat.
när jag kom hem var min syster här med sina barn :D
och när jag hade varit hemma i ungefär 10 minuter så kommer Emma B (:
vi åt mat, och gud vad gott det var.
efter maten gick vi ner till centrum med Edvin och Elin följde med. då blev det snöbollskrig kan jag ju säga ;)
när vi kom hem från centrum skulle Emma hem så vi träffades väl inte sådär jätte länge.
men jag gjorde iallfall klart kommunikationsläxan som ska vara klar imorgon.
och nu ska jag duscha sen kika lite tv och sova. har bestämt att jag sak lägg amig klockan 10 för jag är så grymt trött på dagarna. så dags att sova tidigt.
/Jansdotter

And I miss you more than the air that I breathe
I need you with me I'm not gonna lie
And I can't imagine myself
With out you but I suppose I will survive


Kommentarer
Du heter?: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-12 @ 13:00:21
URL: http://memie.blogg.se/
Du heter?: Malin

sv: tack :)

2009-03-13 @ 14:32:51
URL: http://malinlovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0