kiss my ass

tjululu, onsdag är det idag!
och eftersom om att jag har varit på resursdagarna så började mitt lov idag!
så i morse gick jag inte upp förrens ett kanske (?) riktigt skönt!
var tvungen att gå upp eftersom min syster skulle komma med kidsen.
Och så var Sandra på väg :)

Vi har väl inte gjort sådär jätte mycket.
vädret var kasst så vi satt inne och kollade tecknat med barnen.
det kan vara mysigt att bara ta det lugnt också.
men det var riktigt kul att Sandra kom, har inte varit på evigheter känns det som.
love u!♥

Som sagt så har jag varit på resursdagarna så nu har jag fler G!
Kommunikation G
Svenska G
Bild G
Arbetssätt och lärande G
Naturkunskap G
kiss my ass!

nu är det bara matte och engelska, men engelskan fattar jag inte ens varför jag har IG i (?)
men men, ska väl få G i det med, hur svårt kan det vara.

har precis kollar klart på dirty dancing.
nu ska jag äta lite grönsaker med dipp och kolla one tree hill.
trevlig onsdag!
Puss&Kram


tröja(?) - H&M
short - Åhlens


Kommentarer
Du heter?: Maalin

grattis raring till alla G!<3

Snygg tröja ;)

2009-06-11 @ 00:56:31
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: Pernilla

tack snygging!<3

2009-06-11 @ 00:57:11
URL: http://plovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0