sommarlov (?)

Torsdag, sitter i Lindas skola.
har precis fått lite fika, och jag kan ju säga att jag satt och gömde mig.
ville inte att hennes lärare (som bara pratar engelska) skulle upptäcka mig.
för som ni vet så tycker jag int eom att prata inför folk jag inte känner.
men men, hahah :)
nu sitter jag i någon datosal och Linda ska skriva ut något.

Igår var det skola, hade lite att kompletera.
har jag fortfarande men det fixar jag på resursdagarna.
usch, pernill är kass i skolan .
men senare blev det skolavslutning, gick fort.
åkte med klassen till tratten, där åt jag en toast skagen.
riktigt gott må jag lova!

efter det gick jag och kollade när mamma tattuerade sig. kommer bild på det.
och så gick jag på stan med Johanna och Malin.
bytte kjolen jag köpte till en storlek S istället.
sen köpte jag ett linne som passar ihop med kjolen ;)
runt 6 gick vi till estrad, skulle kolla på Nicole när hon dansade, hon var grym!

sen drog vi hem till Johanna.
jag, Nicole, Johanna, Danne och så kom Celine lite senare.
Malin åkte inte med, hon skulle hem. tråk.
där blev det massor med prat!
på kvällen belv nicole dålig, så då började jag känna mig dålig.
hypokondriker(?)
så mamma oh pappa kom oh hämtade mig.
så sov jag gott i min säng ;)

imorgon ska jag fört på resursdagen och så kanske, om jag hinner ska jag till torekällberget.
Patrick och Söder och Mattias tar studenten.
fast jag har inte koll på tider och så.
men ska hem till Patrick och så vidare till Mattias med Malin J.
kommer nog bli en bra fredag, för det ska vara härligt väder också!

nu ska jag kila iväg till stan.
har hittat ett par shorts med hög midja som jag ska köpa.
ha en trevlig torsdag!

belv ett ganska långt inlägg.
hade bara en del att berätta ;)
+ att det känns verkligen inte som sommarlov. kolla ut så förstår du varför.
Puss&Kram

I may never know how it feels to stand beside you
Or take your hand when I need some direction
And I may never know what it's like to see you smile back at me
Or know you'd be proud of me






Kommentarer
Du heter?: Maalin

synd att jag inte följde med igår, hoppas det blir bra på bion:)<3

2009-06-04 @ 15:20:05
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0