sommar, sol och allergi

Måndag, sitter här och är alldeles röd i ögonen.
och helt rödbränd på baksidan av kroppen, inte skönt alls.
jag har västa allergin som inte är att leka med. + att jag vet inte vad jag är allergisk mot.
blir att åka till farbror doktor och kolla vad det är.

Igår var jag med Nicole och Linda, där sov vi och hade det jätte bra.
på kvällen runt 12 kom vi på att vi skulle cykla så vi tog en runda till Pershagen.
Mötte Henke och kom hem runt 3, men det var värt det.
ni är bäst!

Idag har jag varit med Melanie, vi gick lite på stan åkte hem till henne.
tog något snabbt att käka sen cyklade vi till stranden.
det var riktigt varmt så vi tog oss ett dopp direkt.
badade 3 gånger sen solade vi och så drog vi oss hemåt.
cyklade hem som galningar och var helt slut när vi kom fram. 
och då! börjar det klia i mina ögon som satan och ena ögat blev helt rött.
kunde nästan inte titta med det.
så mamma fick komma och hämta mig för jag är inte säker men tror att det är pälsdjur..
kan vara det, men vi får se.

Imorgon ska jag med pappa till sjukhuset och sen ska jag möta upp Malin.
hon följer med mig hem och vi ska bada på hökmossen tror jag.
sen på kvällen blir det träning och sen ska jag bara hem och ta det lugnt.

(Och nu har den där jävla mobilen slutat funka igen, så imorgon lämnar vi in den för 4,e gången.
jag ska ta me fan be om en ny alltså.)

Nu ska jag städa i rummet sen sätta på ett avsnitt av one tree hill, om jag orkar,
hur har eran dag varit? :)

det är bara att höra av er om dagarna för jag har inte mycket att göra.
pusss


Milow - Ayo Technology


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0