sol och värme!

Måndag, sitter i skolan och har precis haft arbetssätt och lära.
så grymt tråkigt så det är inte sant.
men nu har jag håltimme till 11(?)
Malin, Johanna och Nicole kommer snart :D
Har matteprov i eftermiddag och jag kan itne mycket alls.
men får göra mitt bästa!

Efter skolan följer Malin med mig till stan.
ska kolla efter klänning eller något.
jag kan ju inte gå runt med hur varma kläder som, helst!
hoppas jag hittar något!
Efter stan följer Mallan med mig hem, :D
hon ska övernatta hos mig, det kommer bli bra!
love you♥

På onsdag slutar vi skolan.
jag längtar som in i bomben! mums!
har först vanliga lektioner i och för sig. men sen blir det någon slags avslutning.
och så ska vi göra något med klassen...känns väl inte sådär jätte kul ;) men men.

På kvällen hittar ska jag kanske vara med Malin, Johanna och Nicole (?)
vi får se hur det blir.

Nu ska jag snart uti solen och möta upp Malin.
mums på solen säger jag bara.
synd bara att det ska bli dåligt resten av veckan. :/

trevlig dag!
Puss&Kram

♦måste bara berätta lite om grönan.
vi kom dit efter mycket strul och tjaffs.
jag och malin möter upp Johanna, Danne, Jeppson och Alexander.
Det första som hände var att Malin tvingade upp mig i uppskjutet.
har alltid velat åka den men när jag väl stod där höll jag på att kräkas.
jag var så rädd och nervös så det var sjukt.
men när jag väl sitter i den där jävla uppskjutet så åker den upp jätte fort.
ner lika fort. och jag skriker hela vägen upp, hela vägen ner och luften tar slut.
Malin sitter bredvid mig och ASGARVAR medans jag sitter och nästan tjurar.
efter den åkturen var jag helt slut så efter det orkade jag knappt åka något mer.
onödigt onödigt.
men roligt var det!♦

Kommentarer
Du heter?: Maalin

loveyoto<3

HAAHAHAHAHAHAH jag glömmer aldrig grönan! :D

2009-06-01 @ 10:53:07
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: Maalin

Sv: ja den är nog kvar (: hihi... Bada? ;)

hahah men jag kunde inte sluta skratta! :D:D:D:D

2009-06-01 @ 11:57:29
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0