gnesta

Söndag, helgen är slut. faste egentligen har jag sommarlov men måste till skolan imorgon.
resursdag, har matte och naturkunskapsprov. kommer nog inte gå sådär jätte bra.
och imorgon får ag träffa Malin, wie!

Igår var det iallfall kickboxning tidigt på morgonen.
sen for jag hem till Minnie i lägenheten.
käkade nancy´s och hade det mysigt.
gjorde oss i orning senare mot kvällen för vi skulle till gnesta.
vi trodde att det var fest men tydligen inte. så vi gick runt i gnesta hela kvällen.
runt halv tolv tog vi oss en promenad hem till jakob som bor ute i skogen...
(Minnie, Jakob, Felix, Simon och jag) trevliga typerdet där.
ganska långt var det så vi ficklite motion.
där sov vi, mys! 


så kom mamma och hämtade oss tidigt på morgonen för vi hade träning i vagnhärad.
3 timmar var det träning men vi fick sluta lite tidigare.
sista kvarten kunde jag inte vara med för idiottån är dum i huvudet.
min stortånagel håller på att lossna, usch säger jag bara.

nu ska jag gå och käka lite jordgubbar, mumsigt.
sen blir det kolla på matteprovet.
hoppas vädret blir varmt snart, för det är ju endå sommarlov!

trevlig kväll!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0