5 av 5

måste säga att dagen blev riktigt lyckad.
5 av 5.
Spenderade dagen med Nicole som jag redan har berättat.
Vi tittade på bilar väldigt länge och jag hittade min drömbil.
vill ha en golf eller en (OC - bil)
Nicoles pappa fick provköra en jätte söt bil, en rosa.
jag blev lite halft förälskad i den men nej, golf ska det vara!

Så efter att vi hade varit där ett bra tag så fick vi skjuts till södertälje.
där blev det att äta nancy´s och bara prata massa skit.
efter det skulle vi till mälarbadet men det blev ändrade planer.
vi åkte till malmsjön istället, jag badade. (andra gången i år)
det var inte så jätte kallt men det var inte varmt heller.
men det var riktigt trevlig, för vi satt och pratade i solen.
det känns som om vi har så himla mycket att prata om.
det känns kanon att ha någon man kan berätta allt för!
kärlek till dig Nicole♥

efter det åkte vi tillbaka till södertälje och tog en mjukglass.
satt på maren och hade det skönt.
sen drog vi oss bort mot centralen för att vänta på bussen.
nu är jag hemma och den här dagen var den bästa på länge!

imorgon blir det bad med Melanie och kanske (simon, och jakob)?
har inte frågat dom än men det ska jag göra!
haha, ha det bra sötnosar.
pusss

lite bilder från badet idag;


måste ju berätta att jag kände mig som 5 igen!

Kommentarer
Du heter?: Nicole

aaw bebis, hihi ja det blev jätte mysig och rolig dag. Älskar dig, <3 :D

2009-06-23 @ 11:39:02
Du heter?: Pernilla

ja, måste göra om snart!

och snart blir det Dalarna!

älskar dig<3

2009-06-24 @ 22:13:45
URL: http://plovgren.blogg.se/
Du heter?: Anonym

hihi jaaa :D:D <3 älskar dig med <3

2009-06-27 @ 14:16:31
Du heter?: davidsundgren

nej pernilla dom är fina :(

2009-06-29 @ 23:35:18
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Du heter?: davidsundgren

nej dom är fina<3

2009-06-30 @ 00:15:29
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Du heter?: Louise

haha härliga bilder :)

2009-07-07 @ 23:02:03
URL: http://helpmehelpyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0