hos Nicole

klockan är typ 2 oc jag sitter hemma hos Nicole.
ringdenicole när jag hade ätit fördigt och fågade om jag kunde komma.
det gick hur bra som helst så nu sitter jag här.
vi har tagit det lugnt, ätit gott och kollat på film.
snart ska vi väl sova om katten kan flytta på sig så att jag får plats.
kommer bli så skönt.

igår blev det som sagt stockholm med syrran.
det var hur trevligt som helst förutom att det regnade som tusan.
men det kunde inte blivit bättre.
love u sis ♥
det kommer bilder på kläderna jag köpte så småningom.

imorgon följer jag med nicole till ungdomsmottagningen.
sen ska vi möta upp johanna och angelica (?)
och en hem till mig oc så sover hon kvar.

på fredag skadet bli fint väder och jag hoppas verkligen det blir det.
för då drar jag och nicole till stockholm, kanske ska byta mina jeans som jag köpte igår.
dom var lite för små tyckte jag men jag vet inte.

ha en bra natt.
puss och kram hela dan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0