dålig uppdatering

Tjolahopp snyggingar.
men nu sitter jag hemma hos Nicole, vi tittar på tv.
såjag tänkte att jag kunde skriva lite snabbt nu.

Helgen;
I fredags var det begravning för farmor.
den sorgligaste begravningen men även den bästa jag har varit på.
den var helt perfekt ända till slutet och alla var nöjda.
efter begravningen blev det lite fika och så.
sen när vi var klara med det så gick jag och syrran på stan.
köpte ett linne, kjol, lång t-shirt och ett par korta mjukisshorts.
(bilder kommer)
på kvällen kom malin till mig. vi åt gott och hade mysigt med film.
när klockan var ungeför 12 blev det nattbad med syrran, Nille och Malin.
jag gick upp nästan direkt för att jag var rädd för fiskarna och blixtrarna.

Lördag;
då var det dags för avslutning med laget.
det blev paintboll och fika efer det.
paintball var nog en utav de roligaste grejerna jag gjort i mitt liv.
kändes som om att man var i Irak och att det var krig, läskigt och nervöst men sjukt kul.

Söndag;
riktig seg dag.
var hemma ända tills jag bestämde mig för att åka hem till Nicole och "övernatta" ;)
men det blev inte bara jag och Nicole utan Daniel och Johanna kom också.
trevligt trevligt.
mycker skratt må jag lova.
somnade väldigt sent och vaknade ganska sent.

nu sitter jag hemma hos Nicol och här ska jag sova int igen.
nu ska vi äta spaghetti m köttfärssås. mums.
sen blir det film och bara mysa.
älskarbruden stenhårt!♥

imorgon blir det stockholm med syrran.
känns kul, så vi får tid till varandra.

hör av er, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0