ont och trött

Lördag idag och jag har spelar en match idag, fick sitta bänk på D1 matchen och det var ju inte det roligaste jag har gjort direkt.
Förlorade båda dom matcherna som vi hade idag, men men.
Men imorgon är det bara att vara positiv igen för då är det tags för semifinal mot Täby kl.13.00.
Taggad, ska fan visa tränaren att jag kan.
Igår fredag var jag iallfall i skolan, träffade såklart Malin :) och på kvällen var det första SM matchen.
Vinst blev det, vilket var skönt.
Hoppas på att det blir vinst imorgon också för nu jävlar.
Snart är det dags att gå och lägga sig, för har verkligen ont överallt och är hur trött som helst.
Så godnatt, ha det fint!

"Catch the day, enjoy the moment"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0