Lördag, Söndag;

Lördag;
Var det match mot StenSture. Samlades i klubblokalen för att dra laget och ta en promenad till wasa.
När vi kom fram taggade vi till ordenligt.
Telge SIBK - Stensture
5-7
Jag blev matchens lirare, men jag var inte så glad. 7-5 målet var mitt fel, la en indianare och dom gör mål på den.
Blev grymt arg så jag orkade inte nåt, jag tog mina grejer och åkte hem.
I bilen så blir det bättre och bättre och när vi kommer hem bli vi  bjudna på pizza hos min moster.
Sen när vi kom hem så tittade jag film och sov.
Matchen började med skratt men slutade med tårar.

Söndag;
Idag vaknade jag runt halv 11. Åkte med mamma och pappa till Järna för att titta på småkusinerna när dom lirade innebandy.
Åkte sen vidare till min syster och fikade lite. mys!
Och efter att vi har varit där ett tag åker vi hem.
Och snart ska jag med min syster och titta match. Nykvarn - Telge, juniorer.
Imorgon är det skola och det är inte det roligaste, men får bita ihop till sommarlovet ;)
Ha en bra kväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0