fredag, skönt!

tjääna.
Torsdag igår vilket betyder skola och träning. Det gick faktiskt grymt bra på träningen, så jag belv uttagen till match.
För det är träningarna som går efter, not!
Men idag fredag har det varit en lång dag i skolan, roligt, tråkigt, sömnigt.
Men sen åkte jag iallfall hem vid halv tre tiden och när jag kom hem tittade jag och mamma en film.
Var så grymt trött så kunde inte hålla mig vaken så sov i ungefär 2 timmar.
Vaknade upp och åt mat, gott :D
Vid 8 tittade jag på let´s dance och Laila var ju klart bäst!
Nu är det dags attt sova för imorgon är det match som står på schemat, mot Årsta.
Innan blir det att äta nancy´s och tagga i klubblokalen, ;)
godnatt, kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0