back on track

Tjena!
Första dagen i skolan på ett bra tag, känns kul att träffa alla men inte lika roligt med läxor och prov.
Men iallfall så började jag 10 och slutade 12 ungefär. hihi.
Träffade Emma på bussen och jag skrattar alltid med dig alltså, du är bäst!
När jag kom hem gick jag och vilade och vaknade upp 2 timmar senare. skönt!
Sen när mamma kom hem gick vi ut och sprang eftersom vi inte har någon träning idag, kändes riktigt skönt.
Imorgon är det match mot råsunda och då jä'lar ska vi visa vad vi kan!
Har precis käkat grillad kyckling med potatissallad, mumma!
Nu, snart ska vi åka till ica maxi och sedan hämta Malin och Nicklas.
Ha det bra, kyss


Kommentarer
Du heter?: lina rasjö

åh vilken söt bild :)

2009-01-19 @ 22:39:20
URL: http://linarasjo.webblogg.se/
Du heter?: Anonym

Åh, tack :)

2009-01-20 @ 23:16:52

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0