18/1-09

Tjing!
Igår Lördag var det som sagt match mot Årsta, matchen var helt värdelös och min klubba gick av :/
Så nu måste jag köpa en ny och så måste jag bli bättre på innebandy.
Efter matchen åkte jag med bästa Malin hem. Tog en dusch och sen tog vi bussen ner till stan för att äta.
Det blev donken, usch.
Sen tog vi bussen till Tim och så var vi där ett bra tag. När vi kom hem somnade vi ganska så fort, skönt!
Och sen när vi vaknade åt vi lite sen åkte jag hem.
Nu sitter jag här och ska alldeles snart gå och duscha, hinner inte imorgon för då ska jag upp 04.30.
Åker till skolan vid kvart över fem och där står bussarna som ska ta oss till romme, min klass ska åka med natur 1an, geeks.
Jag kommer skämma ut mig stenmycket för jag har aldrig stått på ett par skidor så jag kommer se ut som bambi, men får iallfall hoppas på att det går bra! :D
Godnatt, kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0