söndag, trött

det är söndag och jag är helt slut i kroppen, har ont nästan överallt.
Lirade två matcher idag, vinst första mot Täby med 6-5 i sudden.
Sen var det mot HÄsselby som spöade oss med 7-1 igår men vi tog revarns och vann med 5-4 i sudden.
Riktigt skön känsla, så nu ska vi till Huddiksvall i mars och spela "slutspel".
När vi kom hem så åt vi kanongod mat, mumma.
och nyss har jag tittat på Beck-skarpt läge, panikfilm.
Imorgon är det skola så jag ska väl alldeles strax gå och sova. Kommer sova som en liten prinsessa.
Två lektioner imorgon vilket är skönt, och mindre skönt är löpträningen på kvällen.
Känner att jag inte orkar, men jag måste väl. "det känns skönt efter"
dags för sängen.

/Pernilla

"talk to me, what is goin on"

Kommentarer
Du heter?: Malin

sov du som en liten prinsessa då? haha :D

2009-02-02 @ 20:41:35
URL: http://malinlovgren.blogg.se/
Du heter?: Pernilla

haha, ja i din säng ;)

2009-02-02 @ 21:07:24
URL: http://plovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0