och så var snön tillbaka

Måndag; första dagen på lovet och jag sov väldigt länge, riktigt skönt.
Sen kom Malin till mig vid halv fem och vi halv sex åkte vi till träninge. Löpträning, jobbigt men skönt efteråt.
Det var ju inte det lättaste att springa i hög snö och det var rätt kallt.
Efter träningen åkte vi direkt till pizzerian och beställde pizza, mumma.
Malin skulle alltså sova hos mig så efter maten tittade vi två filmer, mina favoriter Coyote Ugly ooch Mamma Mia.
Efter det satte vi oss vid datorn en stund, sen somnade vi runt 3 kanske.
kanonkväll (y)

Tisdag; Vi vaknade runt tolv, hade helst velat sova lite längre men äsch, gick upp och åt frukost.
Sen tittade vi en film, cinderella story men såklart så var det något fel så dvd,n började hacka när det bästa i hela filmen kom. Så vi fick helt enkelt sluta titta.
Malin åkte precis hem och jag måste säga att det är aldrig en lugn srund, bara massa skratt och flams.
Sen så vill jag ju säga att sön är tillbaka. mysigt men jag vill ju ha vår, övningsköra! haha.
Nu ska jag städa mitt rum, plocka ut en massa för vi ska göra om. Och sen blir det korv med mos och efter det träning!
Lite taggad som vanligt, hihi.

Ring/sms,a på lovet för jag har absolut ingening att göra.

/Pernilla Lövgren


Kommentarer
Du heter?: Anonym

Det var kanonens med dig! :D

vi får ses ngn mer dag kanske torsdag? ;)

2009-02-24 @ 16:56:23
Du heter?: Pernilla

Ja det kan vi nog ;) men jag har träning haha, fast då är det inne ;)

2009-02-24 @ 16:59:16
URL: http://plovgren.blogg.se/
Du heter?: maaalin

Okej , men det löser vi på ngt sätt hihi<3:D

2009-02-24 @ 22:18:34
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: Pernilla

ja det gör vi (: <3

2009-02-25 @ 01:02:33
URL: http://plovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0