"keep smiling, keep shining"

Fredag och det betyder att jag och Malin H åkte upp till stockholm och shoppade kläder.
Jag köpte ett par leggings, en t-shirt, nagellack, glitter till ögonen och presenter till två av mina sötnosar. (dom har fyllt år)
Käkade donken och det var ju inte det nyttigaste och vi hade ingen fantasi alls,
så det blev tråkiga donken.
Vi var där i ungefär 4 timmar sen orkade vi inte vara kvar haha. inte så länge men det kom så himla mycket folk.
På tåget hem så kommer det några utlänska och håller på, idioter säger jag bara.
När jag kom hem så satte jag mig vid datorn och sen badade jag (:
Runt 7 gick jag ner till Rhodos (resturange) och mötte syrran, vi käkade gott. Spett, pommer, sallad och tsatziki. gott må jag lova! Fast det tog ungefär 45 minuter innan vi fick maten, men äsch gott var det.
Imorgon är det dags för sista D1 matchen mot Vendelsö i Torvallas sporthall, inte en aning om vart det ligger. Men hoppas på vinst. som en liten födelsedagspresent till Sandrew.
Nu ska jag nog sova, godnatt!
/P.L

Kommentarer
Du heter?: Maalin

Kanon dag säger jag bara! saknat dig!

2009-02-28 @ 01:02:58
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: Pernilla

love!

2009-02-28 @ 14:18:11
URL: http://plovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0