seeeg

hallojsan.
har inte skrivit på ett tag. och det är pga min dator.
den har varit hur seg som helst så jag har inte orkat starta den.
men nu sitter jag i skolan och väntar på skjuts så då tänkte jag att jag kunde skriva lite.
jag slutade för ett bra tag sen men dum som jag va så glömde jag väskan i skolan och
fick åka tillbaka och hämta den.

Hade skolSM igår, hela dagen. 2 matcher blev det och grymma som vi är så vann vi.
förtsa mot Nyköping 7-1. Andra mot Linköping 8-0.
så vi har gått vidare till nästa omgång, vet itne när den är men men.
bra spelat!

ikväll skulle jag ha följt med Sandra till västerås. eller aa, med laget.
vi fick gratisbiljetter från innebandymagazinet.
men vi får se hur det blir med det. måste ju komme hem först..
måste stressa som fan men hoppas jag hinner!


det är du som förlorar på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0