Norrland

Nu är vi framme här i Norrland.
bror min bor här så vi är här och hälsar på lite. mys!
egentligen kom vi ju igår men då orkade jag inte skriva.
vi kom hit, fick god mat sen blev det sent. 
dom satt här och söp, fyllon ;)

det finns väl inte sådär jätte mycket att göra här men man får hitta på lite saker.
ut och hoppa i snön, åka pulka och snöskoter.
fick åka lite idag och det var skit kul!
hoppas på att få åka mer någon anna dag.

Men iallfall så har jag suttit och tittat i massa tatto-tidningar.
och jag hittade en som jag fastnade för.
så när jag är 18, då jävlar!

nu ska jag snart ut i snön(?)
Malin och Nille ska ut så jag hakar på.

jag längtar lite hem, hihi.
till angelica, daniel, johanna och alla andra. :)
fest när jag kommer hem.
eftersom om att jag inte är hemme på nyår så måste vi ju festa sen.

pussss

Kommentarer
Du heter?: Oleno

mysigt

2009-12-28 @ 22:44:03
URL: http://oleno.blogaholic.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0