t-t-t-träning

måste bara säga att träningen var jobbig.
skulle ut och springa och efter att ha kommit en bit börjar det ösregna.
när vi kom tillbaka sa tränarna att vi kunde gå in direkt och ha lite fys där istället.
men usch vad blöt jag var och jag hade inga torra grejer.
tur att vi fick låna matchshorts och t-shirtar.
men mina värme byxor var jätte blöta så det var jobbigt att springa utan.
men det gick bra endå, tur :)

snart ska jag kolla filmen med min syster som jag inte såg häromdagen.
alla hans ex.
och den här gången ska jag tametusan se den :)

hör av er, puss


lövet och lövet från förra sommaren♥

Kommentarer
Du heter?: J O S E F I N E

Sv; Åh, tack ska du ha :) Din blogg var inte dum den heller :D

KRAM

2009-08-05 @ 03:02:37
URL: http://jjossues.blogg.se/
Du heter?: isabelle

jättesöt blogg <3 följa varandra via bloglovin? <3

2009-08-05 @ 13:52:33
URL: http://vaniline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0