Malin, Marcus. jag skriver blogg!

dålig uppdatering, jag vet.
men som jag skrev förut så vet ni att jag har varit i Dalarna i en vecka.
där hade jag ingen tillgång till dator.
och sen när jag kom hem hade jag ingen lust att skriva bara.
men nu har jag tagit mig i kragen och gjort det, hö hö.

iallfalla så var Dalarna kanon men familjen och Nicole.
vi cyklade varje dag, ner till orsa, runt byn och så fram och tillbaka till ett hus.
vi åkte till björnparken, nusnäs, sagobyn, Mora.
och pappa jobbarkompis kom upp också.
sen dom senaste dagarna kom bror min med sin familj.
det var hur kul som helst och jag hade längtat sönder mig.
William har blivit stor och han pratar som en norrlänning ;) haha
blir att åka upp till dom i vinter(?)
det tråkiga var bara att det inte var fint väder, bara en enda dag men då var vi och shoppade..
orkar inte skriva så mycket mer om det, men det var kanon!





lovelovelove♥

veckan efter det har jag umgåts ganska mycket med Malin.
vi hade inte träffats på tre veckor så det var kul att träffas!
i onsdags åkte vi till grönan, det var kul.
vi mådde illa men det gick bra endå..
jag hittade min kille, victor och så hans kompis. snygga jävlar!
vi fick stå i kö ett bra tag för att åka något men smällar man får ta.
sen på torsdagen följde vi med Marcus till stockholm.
han hittade ett par skit snygga jeans som satt riktigt sexigt ;)
roligt var det, ni är bra!♥
lite bilder från grönan;



haha, flumbilder må jag lova. du är bra!♥

det blir ett väldigt lånt inlägg det här men det får ni fan tåla.
i fredags åkte jag med mamma och pappa till kolmården.
kalla mig tönt men det var fan grymt kul.
så alla möjliga sorters djur.
blev en heldag, åkte 10 och kom hem 22.
lite bilder på det kommer här också;





hjälp hjälp.

det sista jag tänkte skriva var att jag åkte med malin på pridefestivalen.
jag fick ett gott skratt, en puss och 2 flörtar ;)
vi stod längst fram så det blev bra bilder på dom.
kul var det;




mums. ;) såg Blondinbella som inte är så blond längre.
sen såg vi Bobby och Sibel. härligt!

det blev kanonlångt, hoppas ni orkar läsa.
ska väl käka något nu sen blir det innebandyträning.
kul som tusan om det går bra!
hör av er, har inget att göra om dagarna.
puss

Kommentarer
Du heter?: Maalin

haha, du är för bra du! :) jag har haft underbara dagar med dig! tack för att du finns ! jag älskar dig!<33

2009-08-03 @ 15:01:31
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: Maarcus

haha de var kul att ni följde med till sthlm :) haha kan bara hålla med dig om att "mina byxor var skit snygga och satt sexigt" hahaha ;) du är bara för skön:) <3

2009-08-03 @ 16:35:28
Du heter?: Pernilla

Haha, Marcus med 2 A din mupp.

helt ärligt så var dom faktiskt hur snygga som helst.

inte som dom du hade på dig men faktiskt nära ;)

puss<3

2009-08-03 @ 16:49:02
URL: http://plovgren.blogg.se/
Du heter?: Maarcus

haha ja jag härma malin lite ;)

oh tack så mycke :) tur att man hitta några som dög iaf haha :) puss<3

2009-08-03 @ 17:04:23
Du heter?: Maalin

HAHA, vad ni håller på! jag tycker det var en underbar dag i sthlm! kul och lära känna dig marcus!:D

Puss<3

2009-08-03 @ 17:33:09
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: Maalin

HAHA jaa :)

2009-08-03 @ 18:53:50
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: Maarcus

haha ja vet faktist inte vad vi håller på med:O

Ja de var en underbar dag i sthlm:) de var kul att lära känna dig med malin :)

2009-08-03 @ 21:05:05
Du heter?: Pernilla

haha, mAArcus det är du som håller på, bara så du har det klart för dig.

så brinn och stick :) klart du har något som duger(?) eller vad menar du?

jag säger väl som ni då, underbart i stockholm, åh vad mysigt det var, mums!

pusss<3

2009-08-03 @ 21:59:47
URL: http://plovgren.blogg.se/
Du heter?: Maarcus

haha okej om du vill att ja ska brinna och sticka så kan ja göra de.. :(

haha ja att mina byxor duger, vad annars? :O

tur att du hade mysigt i sthlm också haha :) puss<3

2009-08-03 @ 22:07:38
Du heter?: Pernilla

haha, nej men jag skojade ju såklart med dig :)

haha, inte vet jag jag tänkte inte riktigt vad jag skrev.

ja, men det klart det är mysigt när man är med er två muppar :)<3

2009-08-03 @ 22:15:52
URL: http://plovgren.blogg.se/
Du heter?: Maarcus

haha ja bäst för dig att du gjorde de ;)

haha varför blev ja inte förvånad över att du inte tänkte innan du skrev?

ellerhur de är alltid mysigt med oss haha :) <3

2009-08-03 @ 22:32:30
Du heter?: Pernilla

hahah, men det enda som var fel på hela dagen var att ni mobbade min blogg osv osv..:(

riktigt elakt må jag lova. :*

2009-08-03 @ 23:44:22
URL: http://plovgren.blogg.se/
Du heter?: Maalin

HAHAHA:D ni två asså!

Förlåt men du vet ju att vi drev eller :O:O:O

jaja nu ser vi framåt istället för bakåt eller ? :D

Jag älskar dig iaf pernilla

2009-08-04 @ 02:04:18
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: Pernilla

Haha, men malin din kossa :D jag vet att ni drev.

och du vet att jag kallar dig kossa bara för jag tycker dom är helt underbart söta! och det är ju du med (?)

så lacka inte för jag kallar dig det, okej? :)

älskar dig!<3

2009-08-04 @ 14:18:05
URL: http://plovgren.blogg.se/
Du heter?: Maarcus

malin vadå "ni två asså" :O haha.

haha men pillan vare så konstigt att vi drev om bloggen? haha ;)

ellerhur nu ser vi framåt :) haha <3

2009-08-04 @ 16:36:13

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0