Hölö

just nu sitter jag i Hölö hos min syster.
sov här i natt och ska sova här igen.
det är kul men det tar på krafterna att vara med 3 småungar.
I LOVE YOU!

Igår var det min födelsedag, mamma och pappa är inte hemma.
dom är i skottland så det blev inge "kalasfirande."
det blir på fredag istället, då kommer släkten. kulkul.
men iallfall så fick jag massor av sms, samtal och kramar av alla.
och så fick jag ett par pilgrimsörhängen av Sandra.
och av Malin J fick jag ett armband.
sen fick jag en godispåse av Sandras mamma. gulligt :)
riktigt fina saker.
tack♥

nu ska vi åka och handla lite.
kanske skriver sen eller så blir det imorgon.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0