you are so beautiful

Ska börja med och säga att avslutningen med laget i fredags var riktigt lyckad. (tycker jag iallfall.)
matcher, blandat med herrarna och efter det åt vi god mat och pratade om säsongen som varit.
efter det åkte jag till Hiltunen, vi gick och sov nästan direkt för skulle upp kvart över 4 på lördagen.

Som sagt så gick vi upp grymt tidigt. tog en promenad till centralen och tog 05.30 tåget till stockholm.
Malin skulle nämligen till IDOL och sjunga. stod i kö från klockan 07.00 till 16.00.
något jag aldrig ska göra igen, tänkte går därifrån flera gånger men nej. usch för det!
Men Malin, även om du inte gick vidare så är du bäst för mig.

Kom hem därifrån vid kanske 20.30 och så åt jag god mat, grillat!
sen tog jag ett bad och så bussen till Södertälje för att vara med Minnie.
Dit kom även söder. ni är bra ni.♥
vi glodde film, och jag somnade till lite då och då. men jag fick ju inte sova för muppen skulle ha kuddkrig typ.
n'r han hade gått hem somnade jag och Mel direkt!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, min syster kom hit med kidsen en stund och sen skulle vi till farmor min.
fixade lite med hennes blommor. handlade lite på ica maxi också. grönsaker och dipp,
mums! det ska jag äta nu. titta en film men mamma och pappa kanske?
Men nu ska jag iallfall kila, sova tidigt. trött och sliten. och så är det skola imorgon, fuck!

Måste också säga att jag ska lämna in min mobil för 3,e gången. det är inte okej.
hoppas på en ny mobiltelefon!

Trevlig kväll!
Puss&Kram

vad händer på valborg? :)

Kommentarer
Du heter?:

Naw, och du är bäst för mig!<3 vi kanske kan vara på valborg(: om det inte blir ändrade planer<333

2009-04-26 @ 21:49:15
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?:

Naw, och du är bäst för mig<3

Vi kanske skulle vara eller?<3

2009-04-26 @ 21:50:13
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?:

hihi, förlåt du får veta allt imorgon<33

Klart jag är tacksam!<3 älskardig

2009-04-26 @ 21:51:17
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: Malin

SV; jag gör faktiskt inte det :( haha.

på valborg är det party all night long som gäller!

2009-04-27 @ 12:05:36
URL: http://malinlovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback