underbart

When it's good, then it's good, it's so good 'til it goes bad

onsdag, ganska så skön dag inte speciellt lång. slutade väl runt 13.00.
när vi hade slutat satte vi oss i solen en stund och höll Jakob sällskap, jag och Malin alltså.
sen tog vi tåget mot centrum, där köpte vi varsina par skor. vita tygskor.
inte likadana men nästan, hihi.
glad hela dagen förutom när vi kom in på lektionerna, då sjönk humöret till botten.
kom iallfall hel runt halv 4 och då var min syster här med sina barn. (dom är här varje onsdag)
sen ringde mamma och sa att hon och pappa satt på akuten med farmor så jag och syrran fick laga maten själv.
det var mysigt faktiskt, men det kändes inte alls bra att höra att dom var på akuten.
farmor börjar bli gammal och har ont lite här och var, mår inte så bra. men hoppas det blir bättre. love!
sen åt vi iallfall hamburgare, klyftpotatis och massor med sallad. mums.
gjorde lite arbetssätt och lärande läxa, duktigt gjort av mig.
imorgon drar vi på SM med sörmlandslaget och det ska bli så grymt kul.!
ska sova med Melanie, Malin A och Sanna. riktigt bra rum (:
nu ska jag läsa lite i en bok '"Hur kär får man bli?" det är faktist bra. hihi.
kommer hem på söndag.
goodnight, kiss!


så har jag glömt att säga att jag har slingat håret. nöjd!

tygskor H&M

Kommentarer
Du heter?: Malin

tack för en bra dag!<3

2009-04-02 @ 10:55:44
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: Malin

sv: ja! det är hemskt :-(

2009-04-02 @ 16:53:54
URL: http://malinlovgren.blogg.se/
Du heter?: maaalin

Jag kommer sakna dig bäbis!<33

2009-04-02 @ 19:53:59
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0