to good to be true

hej jag har gått upp 10 kilo på en dag. eller ja det känns så efter all mat, godis och läsk man har ätit.
usch, dags för en joggingrunda snart alltså.
dagen har spenderats med släkten, riktigt mycigt må jag lova.
först blev det promenad (tipspromenad) runt scaniasjön. lite kallt men endå skönt.
när vi kom var det dags att måla ägg, det var inte riktigt min grej men ibland måste man väl göra saker man inte vill?
efter det bjöds det på mat, lite olika rätter. mums.
efter det blev det leta påskägg, det var nog mest för dom lite mindre barnen men ja vi fick också leta.
mycket trevlig dag, love!
åkte hem runt åtta så har varit där hela dagen kan man säga. skönt att komma hem.
och ja som vanligt så tog jag ett bad, skönt!
kikade på en film med mamma och pappa men där satt jag inte länge, det var hur läskig som helst så jag satte mig vid datorn istället. smart val (y)
nu ska jag sitta här en stund till sen sova, mys.
grattis malin och nicklas, 1år!




riktigt bra dag med en riktigt bra familj!♥

Kommentarer
Du heter?: Sandra

låter mysigt :)

Sv: men haha, m<3s , hur tänker du raring ? ;D<333

2009-04-13 @ 16:27:13
URL: http://ssssunshine.blogg.se/
Du heter?: Anonym

sv; haha, jag antog det jag med, höhö ;) men ändå. du är söt. <3

2009-04-14 @ 11:17:43
Du heter?: Sandra

det var sunnnieeee

2009-04-14 @ 11:18:03
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0