sunshine!

Onsdag, skola, kids (:
försov mig i morse så kom till andra lektionen, svenska. usch.
dagen gick sakta, kom hem runt kvart i 6 kanske för var tvungen att göra klart en novell.
(patetiska IV barn säger jag bara)
när jag kom he var min syster här med kidsen, precis som alla andra onsdagar.
vi åt mat, korv med mos. mums!

Sen tog jag Gustav i vagnen och gick en promenix. det var skönt väder ute, det gillar vi.
när dom hade åkt, följde jag med pappa och hämtade Malin.
och på väg dit kommer jag på en konstig tanke; kanske ska ut och springa en stund när jag kommer hem?
Så när vi kom hem drog jag på mig träningkläder och tog en joggingrunda, riktigt skönt!
Är riktigt seg nu så ska väl lägga mig i sängen.

Imorgon är det Igelstaloppet, man får gå eller springa. jag, Hiltis och Jönsson ska gå.
efter drar jag och Hiltunen ner på stan för att kolla lite. (får pengar)
och så är det ju valborg, blir lite fest men några stycken. inte allt för många, skönt!

Nej nu väntar sängen.
Trevlig natt!
Puss&Kram


Kommentarer
Du heter?: Söder

vart ere fest ?:D <3

2009-04-29 @ 23:57:14
URL: http://csoderstrom.blogg.se/
Du heter?:

Det kommer bli en bra dag de här! (:

Älskar dig

<3

2009-04-30 @ 08:22:20
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback