så var det måndag igen.

Skola idag, usch för det. dags att byta klass?
kanske ska byta skola och gå hotel-resturang, men vi får se.
Även fast jag inte trivs så blev det ett leende på läpparna med min bästa vän.
aldrig utan dig.
Efter skolan tog jag bussen till stan för att möta upp mamma och pappa.
vi skulle köpa present till farmos som fyller 92 år idag. grattis!♥
efter det åkte vi och handlade blommor som vi skulle sätta på farfars grav.
det är tråkigt att jag aldrig har träffat honom, lite sorligt sådär.
gick även och kollade på lita andra gravar, jag är känslig så gråt i halsen blev det.
såg gravar där det stod, barn som dött nyligen. och sånt klarar jag inte av. :/

När vi kom hem tänkte jag dra på mig träningkläderna och ut och jogga.
men dum som jag är så gjorde jag inte det. ångrar det nu.
måste träna inför beach 09 förtusan! ;O

Snart ska jag sätta mig framför tv,n med Syrran och Nille. (hata mig inte för att jag kallar honom det)
ska se dirty dancing, grym film må jag lova.
imorgon blir det skola och träning, har matteprov också och et kan jag inte ett skit av.
men säg något jag kan. (y)

trevlig kväll!
Puss&Kram


måste bara säga att
jag saknar mina
bästa vänner något otroligt!

Kommentarer
Du heter?: Söder

PAJAS !

en så söt så ;D haha <3

2009-04-27 @ 22:16:36
URL: http://csoderstrom.blogg.se/
Du heter?:

du kan allt, bara du vill!<3

Vill inte att du ska byta klass :/ inte en dag utan dig!<3

iloveu

2009-04-27 @ 23:17:55
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback