love love love

Inte lika fint väder idag kan man väl säga, var regnigt och tråkigt imorse men mot slutet blev det riktigt fint.
imorse försov jag mig lite men jag skyndade mig allt jag kunde för att hinna med 08.59 bussen, då fick jag åka med min pappa på samma buss vilket gjorde min dag, du är bara bäst!♥
slutade runt halv ett och dagen har väl inte varit sådär jätte rolig förutom efter skolan när jag och Malin åkte ner på stan för att kolla skinjacka, solglasögon och nackellack. vi hittade lite smått och gott ;)
det blev även nancy´s som alltid, haha. du är bra.
sen gick vi till sjukhuset och mötte upp mamma och sen gick vi in för att hälsa på farmor min, nu mår hon bra igen. tack och lov!  var där en stund sen skjutsade vi hem Malin och sen vidare till ica maxi, Ö&B, platagen (där min syster jobbar) lite kul att se henne stå i kassan och vara hur trevlig som helst mot alla ;)
hämtade pappa och sen åkte vi hem, då tog jag mig ett varmt bad och sen blev det mat framför tv,n där vi tittade på hockey. SSK-Leksand. efter det blev det något Nanne Grönvall program, det var faktiskt bra.
imorgon blir det stan med mamma och sen bjuder vi familjen på påskmiddag.
godnatt alla fans, ;)

kärlek till min familj. All I need is you!

Kommentarer
Du heter?: maaalin

du är bäst!<3

2009-04-10 @ 10:44:36
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: Pernilla

Malin du är bäst!

2009-04-11 @ 00:13:19
URL: http://plovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0