lördag 090418

dålig uppdatering tycker jag.
men igår träffade jag iallfall min bunny Malin H, vi var på stan och där käkade vi nancy´s, gick i lite affärer sen var det dags för henne att ta tåget mot sin pappa. tråkigt tycker jag.
efter det åkte jag hem och sen tillbaka till södertälje för att möta min vän. sov där, myspys.
när jag kom hem blev det bada och efter det kollade jag en liten stund på finalen. (innebandy)

nu sitter jag här och jag har inte mycket att skriva faktiskt...men ikväll ska jag med några i släkten och lyssna på någon som sjunger. kan ju vara riktigt bra, vet ingening om människan som ska sjunga men jag får väl se. har hört att han sjunger som en gud. he he.
har precis kollat klart på säsong 3 av one tree hill. solrigt må jag lova. dags att börja med säsong 4!

väntar på att mamma ska göra mat och att Mlin och Nicklas ska komma hem. tacos blir det, mums!
ska kila och hjälpa mamma nu.
snart börjar skolan och det är väl itne sådär jätte roligt men äsch. tiden går fort så snart är det sommarlov! (y)
trevlig kväl!


Kommentarer
Du heter?:

hihi tack för en bra dag :) (y)

jag saknar dig sötnos<3

Jag åt tacos igår det var mums:D

2009-04-18 @ 20:04:59
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: matilda

vem är din "vän"?:D

Saknar dig jätte mycket

2009-04-18 @ 23:53:04
URL: http://matildaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback