I ain't missing you at all

söndag, är det idag och jag sov till ungefär 2, riktigt skönt må jag lova.
tog lite frukost och satte mig framför datorn där jag kolalde one tree hill, säsong4 nu. mums.
sen har jag inte gjort så mycket mer, fixat lite här hemma. men bara lite.

nu har jag precis gjort mig i orning och ska snart kila ner till bussen, möta bunny i södertälje och bara ta det lugnt.
sen följer hon med mig hem och sover här. och det bjuds på pizza, mumma! Malin, det finns nog till dig med om du nu vill ha (;
blev ett ganska kort inlägg men det skiter vi i va (; inte kul att läsa så långa hela tiden...
puss och nyp i rumpen (:

Kommentarer
Du heter?: maaalin

HAHA vad söt du är ;)

jag älskar dig<3

2009-04-19 @ 17:27:04
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0