hemma

söndag är det idag och jag måste bara säga att jag har ont nästan överallt efter helgen.
i torsdags så åkte jag till Nylöping som ni vet. med sörmlandslaget, det var riktigt kul må jag lova.
tränade först på torsdag när vi kom dit sen på fredagen var det dags för match, där belve det vinst.
är inte riktigt säker på hur alla matchen slutade men vi vann 3 st och sen en oavgjord.
sen i kvarten åkte vi på torsk mot Västerbotten, var ju inte det roligaste. och självklart klantar jag mig så att det blir straff till dom, det kanske inte avgjorde matchen men jag tycker att det var mitt fel, men aa sånt som händer?
hotellet var fräscht och maten har varit grym!
har precis badat och det var skönt, behövde verkligen det. hihi.
nu ska jag iallfall gå och lägga mig för jag orkar inte hålla ögonen öppna längre.
ha det bra (: puss


Kommentarer
Du heter?: Söder

Klart d inte va ditt fel. Gerej ..

Ni gjorde en bra match, men d räckte inte till tyvärr.

Men ni spela bra överlag =D

2009-04-06 @ 15:23:49
URL: http://csoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0