fredag, helg!

Fredag, sönt!
Nu sitter jag i biblioteket och skriver lite här, som ni märker.
snart ska jag väl gå in på lektion, och idag är det precis som igår, skriva novell. inte kul. men men, måste göras.

Ikväll är det avslutning med laget. Först match, blandar oss med herrlaget och självklart fick jag bästa laget!
Lag 2 Pernilla Osten Melanie Putte Raas Lotta Josephine, grymt? jotack vi vet.
efter det blir det mat på crazy town, har aldrig varit där men det känns som om att det kommer bli riktigt gott. haha.

sen drar jag mig vidare hem till Malin H, där ska jag sova över. riktigt kul.
för imorgon ska vi upp runt 5 kanske och då bär det av till hovet, bunny ska sjunga i idol. lycka till!
du kommer vinna hela skiten jao! hö hö.

Nu ska jag kila iväg på lektion, suck!
Have a nice, sunny day!
Puss&Kram

Kommentarer
Du heter?:

hihih , troligt att jag kommer vinna allt ;) <3 man kan ju alltid drömma ;)<33

2009-04-24 @ 17:20:07
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback