du och jag, jag och du

Torsdag idag, livet går upp och ner.
och som alla andra dagar så är jag i skolan, jag gillar det inte!
men nu är det snart sommarlov så det är bara att kämpa in i det sista, det kör vi på(y)
Snart har vi någon grej på naturkunskapen. (debatt)? och jag kan ju inget.
och sen har vi kommunikationsförhör och sen ska vi göra någon novellanalys.
undara om jag ska äta nancy´s idag, känns lockande men jag tror nog jag måste spara pengar. haha vi får se.

Igår var min syster här med hennes kids. som ni kanske märker så är hon här varje onsdag, riktigt kul!
vi åt god mat, mamma och Elin åt sushi medans jag åt kycklingspett, pommer och tzatsiki. mums!
sen gick i ut i sandlådan och lekte lite.
Linda kom förbi och vi bestämde oss för att gå till fritidsgårn, där var vi ett bra tag. inte det roligaste men det funkade.
när jag kom hem blev det film med glass, gick dock och la mig för sent. inte bra alls!

Nu ska jag på lektion.
take care!
Puss&Kram

grattis söder, 19 i efterskott. <3
fest nästa eller? ;)


Kommentarer
Du heter?: Anonym

Tack tack du :D

Klart, kommer du lr ? ;D <3

2009-04-23 @ 21:36:47
Du heter?: Söder

tack tack du :D <3

Klart d är, kommer du eller ? ;)

<3

2009-04-23 @ 21:43:08
URL: http://csoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0