breathe slow

jag är kär i våren!
det är fredag, långredag och ja det är som en vanlig fredag, fint väder och massor med mys.
blev väckt hyffsat tidigt av mamma, vi skulle åka till södertälje och kolla på skinjacka till mig.
hade väldigt svårt att bestämma mig vilken jag ville ha och vilken färg, usch.
men sen fick jag hjälp av tjejen som jobbade där så det blev den ljusbruna, nöjd! tack mamma och pappa.
sen hittade vi lite påskpresenter till några i släkten.
när vi kom hem tog jag ett bad som jag alltid gör nu för tiden. läste boken och det är sjukt att jag inte kan sluta läsa.
men sen kom iallfall min moste med familj så då bjöds det på mat. förrätt, sill och potatis, varmrätt potatisgratäng med fläskfilé. sallad och tzatsiki till det, mumma!
efter maten tog Linda med mig till björkesta för att kolla basket. (scania cup)
där var det skittråkigt så vi tog bussen till södertälje för att kolla lite basket där. det är faktiskt rätt kul att titta på men inte min grej riktigt. har spelat men haha, ja det var ju inte det jag ville här i livet. ;)
nu ska jag snart kolla ett avsnitt av one tree hill, sen blir det sängen. skönt!
(glömde säga att jag har tagit hål i örat, där uppe. fint!)


snyggt? jotack jag vet ;)

Kommentarer
Du heter?: Söder

Snygg jacka asså :D

Köpt på wacko lr ;)

<3

2009-04-11 @ 02:03:07
URL: http://csoderstrom.blogg.se/
Du heter?: Söder

Sjukt snygg jacka :D

Köpt på wacko lr ;D

<3

2009-04-11 @ 02:07:29
URL: http://csoderstrom.blogg.se/
Du heter?: maaalin

skit snygg jacka gumman<333

saknar dig ;(

2009-04-11 @ 11:51:42
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0